loading...
مرجع دانلود رایگان| speed download
سیمکارت خود را اتوماتیک شارژ کنید
mr_sayan بازدید : 117 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (1)
artwork

AKVIS ArtWork نرم افزاری است که برای تقلید از تکنیک های مختلف نقاشی ساخته شده است. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا از هر عکسی یک تصویر هنری خلق کنید. AKVIS ArtWork یک راه حل ایده آل برای بیان خلاقیت شما به عنوان یک آرتیست مجازی می باشد. این نرم افزار ترکیبی از فن آوری های پیشرفته با روشی هنرمندانه می باشد. تبدیل یک عکس به یک اثر هنری در کمتر از چشم بر هم زدنی اتفاق می افتد و شما از تولد چنین اثر هنری ، لذت خواهید برد.

این نرم افزار سبک های نقاشی زیر را ارایه می دهد :

رنگ روغن ، آبرنگ ،  پوستر، کارتون، کمیک ، قلم و جوهر، چاپ توسط کلیشه و پاستل.

mr_sayan بازدید : 108 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)
Google-Chrome-21.0.1145.0-Dev

Google Chrome 21.0.1145.0 Dev گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد , از قابلیت های مهم این مرورگر قدرتمند , سبک بودن آن هست . این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و … اشاره نمود.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Google Chrome 21.0.1145.0 Dev:
- بهبود در افزایش سرعت بارگذاری صفحات
- به روز رسانی شدن V8 به نسخه ۳٫۴٫۶٫۲
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یک صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp Blocker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- اضافه کردن اطلاعات مرورگر های دیگر
- ترکیب با Google Gears
- کنترل خطاها
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ۷

mr_sayan بازدید : 357 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)
java

این مجموعه یک مجموعه کامل از نرم افزارهای جاوا می باشد که قابلیت اجرا بر روی تمام گوشی ها را دارد.
این مجموعه شامل:
آنتی ویروس، پلیر صوتی و تصویری، بلوتوث و اینفرارد، فشرده ساز، نرم افزارهای فارسی، مدیریت فایها، همراه بانک، اینترنتی، مذهبی، آموزشی، اس ام اس، آفیس و پی دی اف، پسوورد و رمزگذاری، عکس و ویرایشی، و ابزاری

mr_sayan بازدید : 313 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)
photo-optimizer

Ashampoo Photo Optimizer 4.0.3 Final نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش تصاویر می‌باشد. با این نرم افزار شما به راحتی می‌توانید به راحتی عکس های مورد نظر خود را آنگونه که می‌خواهید ویرایش کنید. بیشترین کاربرد نرم افزار در زمینه تنظیم رنگ های تصاویر و ایجاد افکت مختلف بر روی تصاویر است شما به راحتی می توانید توسط این نرم افزار عکس رنگی خود را به عکس سیاه و سفید تبدیل کنید و یا رنگ تصاویر را تغییر دهید. دیگر قابلیت این نرم افزار از بین بردن قرمزی رنگ چشم در عکس ها است در واقع شما به کمک این نرم افزار می توانید عکس هایی را که با دوربین عکاسی خود گرفته اید و در آنها قرمزی رنگ چشم دیده می شود را برطرف کنید تا زیباتر شوند.

برخی از ویژگیهای  Ashampoo Photo Optimizer 4.0.3 Final :
انجام ویرایش های سریع بر روی تصاویر
از بین بردن قرمزی رنگ چشم به صورت دقیق
افزایش کیفیت تصاویر بی کیفیت
قابلیت سیاه و سفید کردن عکسهای رنگی.
چرخش تصاویر در جهات مختلف.
حذف ویرایشهای انجام شده Undo.
چاپ تصاویر با کمک پرینتر.
بزرگنمایی تصاویر.
تغییر رنگ تصاویر.
دارای دو اسکین بسیار زیبا.
محیط زیبا و کاربرپسند.
سازگار با ویندوز های مختلف.

mr_sayan بازدید : 39 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

SeaMonkey

SeaMonkey 2.15 Beta 1 نرم افزاری همه کاره در دسته نرم افزارهای اینترنت می باشد که بیشتر با نام Mozilla Application Suite شناخته می شود . این نرم افزار شامل یک مرورگر اینترنت و یک سرویس ده ایمیل و اخبار می باشد و همچنین دارای یک ویرایشگر Html و ابزار توسعه وب دیگری می باشد و علاوه بر اینها یک نرم افزار سرویس چت نیز در این بسته گنجانده شده است.

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Mozilla SeaMonkey 2.0.2 Final :
بارگذاری و مرور صفحات اینترنتی با سرعت بالا
دارا بودن ویژگی های یک کلاینت ایمیل و گروه خبری پیشرفته
ارائه کلاینت پیام رسان فوری (چت) IRC
ساده تر نمودن ویرایش کدهای اچ تی ام ال
برآورده ساختن تمام نیازهای اینترنتی شما در یک برنامه کارآمد
مرور صفحات اینترنتی بصورت سربرگی
قابلیت قرار دادن چندین صفحه بص عنوان صفحه خانگی (Homepage) خود در چندین سربرگ
بلاک کننده پنجره های بالا آمدنی برای کمک به وبگردی شما بدون ایجاد مزاحت از سوی تبلیغات ها
مدیریت کننده عکس برای بلاک نمودن تصاویر برای برداشتن عکس های مزاحم یا افزایش سرعت تحویل وبسایتها
جستجو در حین تایپ نمودن کلمه توسط شما برای ارائه روشی متفاوت برای راهبری یک صفحه
تنظیمات امنیتی پیشرفته
مدیریت کننده رمزهای عبور، دانلود و کوکی ها
پشتیبانی از تم ها و پوسته های مختلف
پشتیبانی از چندین زبان مختلف
پشتیبانی از پلتفرم های مختلف
پشتیبانی از جدیدترین استانداردهای وب
و…

mr_sayan بازدید : 301 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)
travian

تراوین یک بازی فوق العاده جالب و کاملا اعتیاد آور تحت وب است و بیشتر افرادی که با اینترنت سر و کار دارند اغلب آن را به صورت آنلاین بازی می کنند. اما این بار از سایت speed download  نسخه ی فوق العاده کم حجم و البته به صورت آفلاین این بازی را برای شما طرفداران پروپاقرص تراوین آماه کرده ایم. اگر بخواهیم در نگاه کلی این بازی را شرح دهیم می توان گفت که از ۴ نژاد تشکیل شده است. این نژاد ها عبارتند از : ۱٫ توتن ها ۲٫ رومی ها ۳٫ گول ها ۴٫ ناتار ها (البته یک نژاد دیگر هم به نام طبیعت دارد ولی نمی توانید آن را برای خودتان انتخاب نمایید. لازم به ذکر است نژاد ناتار ها هم قابل انتخاب نیستند). هر نژاد ویژگی های خاص خود را دارد و نمی توان گفت که کدام برتر و بهتر از همه است. در حالت کلی اگر این بازی را تجربه کنید ساعت ها شما را مشغول خود خواهد کرد به طوری که اصلا گذر زمان را احساس نخواهید کرد !

mr_sayan بازدید : 69 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)
1322382851_universal-viewer-pro

Media Player Classic HomeCinema 1.6.0.4014 نرم افزاری برای پخش فایلهای مالتی  مدیا و یا عکس می‌باشد. با این نرم افزار قادرید تا عکسهای دلخواه خود را در محیط این نرم افزار به نمایش در اورید. این نرم افزار می تواند فرمت های WAV, WMA, MP3, OGG, SND, AU, AIF, AIFC, AIFF, MIDI, MPEG, MPG, MP2, VOB, AC3, DTS, ASX, M3U, PLS, WAX, ASF, WM, WMA, WMV, AVI, CDA, JPEG, JPG, GIF, PNG, BMP, D2V, MP4, SWF, MOV, QT, FLV, MKV را اجرا کند. این نرم افزار دارای امکانات فراوانی است علاوه بر این ، نرم افزار دارای تعداد زیادی پوسته میباشد که با استفاده از هر کدام از انها قادرید تا محیط نرم افزار را تغییر دهید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Media Player Classic HomeCinema 1.6.0.4014  :
ـ پخش انواع فرمت های صوت و تصویر و عکس
ـ داشتن تعداد بسیار زیادی اسکین
ـ بروز رسانی نرم افزار از اینترنت
ـ چند زبانه بودن
ـ محیط زیبا و کاربرپسند
ـ سازگاری با تمام ویندوز ها
ـ کاربرد آسان
ـ حجم کم
ـ و …

mr_sayan بازدید : 73 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)
Mozilla-Firefox-v10.0-Beta-1

Mozilla Firefox v10.0 Final  محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. کاربران اینترنت در جهان این مرورگر را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش مجبوبتر از سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera میدانند .

بعضی از امکانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

mr_sayan بازدید : 74 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)
fifa-99

مجموعه بازی های فیفا ( FIFA ) یکی از قدیمیترین و محبوب ترین بازی هایی است که تا کنون به سبک فوتبالی ساخته شده است. FIFA 99 که یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین بازی های FIFA است , هنوز که هنوز است آن را در بیشتر گیم نت ها و مغازه های Play Station بازی می کنند ! هر چند گرافیک بازی بسیار کم بوده و بازی نیز با سیستم های ۱۲ سال پیش مطابقت دارد ولی می تواند شما را ساعت ها و حتی روز ها سرگرم کند. هم چنین می توان گفت که بازی FIFA 99 یکی از موفق ترین هایی است که تا کنون توسط شرکت EA ساخته شده است.

mr_sayan بازدید : 66 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)
FlashFace-Premium

FlashFace Premium v1.2 یک برنامه قدرتمند و تنها برنامه ی برای آندروید در زمینه چهره نگاری می باشد. به گفته سازنده این نرم افزار که این برنامه باید برروی گوشی تمام کارگاهان و پلیسها نصب میباشد.

mr_sayan بازدید : 51 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)
sky-track

همان طور که این بازی از اسمش پیداست یک بازی اتومبیل رانی فوق العاده جذاب و بالای آسمان است. هرچند این بازی بسیار حجم کمی دارد اما از گرافیک بسیار زیادی برخوردار است. پیشنهاد سایت speed download این است که این بازی را دریافت کنید تا لحظات بسیار خاطره انگیزی پشت سیستم داشته باشید !

mr_sayan بازدید : 83 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)
normtank

در حالی که جهان به سوی سه بعدی سازی و بازی هایی با گرافیک هایی بسیار بالا پیش میرود و همگان چشم ها را فقط به گرافیک بازی ها دوخته اند در این میان بازیهایی وجود دارد که شاید کم حجم یا گرافیک آنچنانی نداشته باشد اما بسیار زیباتر و سرگرم کننده تر از بسیاری از بازی های گرافیک بالای چند گیگابایتی میباشد. بازی تانک نیز یکی از همان بازی های سرگرم کننده و بسیار زیبا میباشد که توانسته طرفدارای بسیاری پیدا کند. یک بازی زیبا و کم حجم و فانتزی که هیجان بسیاری دارد.

این بازی تانک در واقع همان بازی تانک میکرو در ۱۵ سال پیش است که وقتی برای اولین بار در میکرو عرضه شد همگان با هیجان زیاد بازی میکردند. اینبار شما شاهد همان بازی با گرافیک بسیار بالا هستید تا لذت آن بازی را اینبار به صورت سه بعدی بچشید. شما با یک تانک به نبرد هیولاها و اژدها و شیاطین و متجاوزین خواهید رفت. مراحل را سپری میکنید و با غول های مراحل مبارزه میکنید. بازی با کیفیت بسیار عالی و سه بعدی میباشد و شما باید با استفاده از تانکی که دارای انواع تجهیزات است جنگ کنید و لوازم جدیدتر را باید به نحوی جایزه بگیرید!

از ویژگی های بازی این است که پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد و همچنین برای اجرای این بازی نیازی به سیستم های بالا ندارید و با هر کامپیوتری می توانید این بازی را اجرا نمایید.

mr_sayan بازدید : 47 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)
Opera-Mobile-Android-Browser-636x311

Opera Mobile Web Browser 11.5.4 یکی از پرسرعت ترین و معروف ترین مرورگرهای وب می باشد که برای انواع گوشی ها ارائه می شود. و این بار برای گوشی های اندروید ورژن ۱٫۶ و بالاتر ارائه شده است.

قابلیت های نرم افزار Opera Mobile Web Browser 11.5.4 :

  • افزایش سرعت بارگذاری صفحه ها تا ۵۰% نسبت به ورژن قبلی
  • فشردگی صفحه ها وب تا ۷۰% برای کاهش ترافیک
  • پشتیبانی از قابلیت ایجاد New tab
  • قابلیت auto completion برای تسریع در وارد نمودن آدرس سایت
  • اضافه کردن صفحه های وب به علاقه مندی ها
  • پشتیبانی از زوم و قابلیت panning pages
  • ذخیره صفحه های وب و قابلیت مشاهده صفحه ها به صورت آفلاین
  • پشتیبانی کامل از گوشی های با صفحه لمسی
  • امکان به روز رسانی
  •  و ….
mr_sayan بازدید : 35 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)
Hippo-Animator

نرم افزاری با محیطی کاملاً قابل فهم و شهودی است که می تواند جهت طراحی و ساخت فیلم و انیمیشن های حرفه ای برای وب سایت های اینترنتی بکار برده شود. یکی از ویژگی های این نرم افزار سازگار بودنش با ۹۹ درصد مرورگر های وب در دسترس و محبوب مانند Internet Explorer 6, 7, 8, 9, Firefox, Chrome, Safari, Opera, iPhone, iPad, Windows Phone و Android می باشد. شما حتی بدون داشتن هیچ گونه دانشی در زمینه کدنویسی می توانید از این برنامه برای ساخت و طراحی انیمیشن های HTML، CSS، SVG، Flash، Silverlight، Java، JavaScript، VML، GIF، Banner Animation، Canvas Animation و همچنین تبدیل تصاویر به فیلم، تبدیل عکس به AVI، طراحی وب سایت و طراحی HTML, DHTML پویا و به طور کلی هر نوع انیمیشنی که در وب سایت ها بکار برده می شود، استفاده کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Hippo Animator:

- رابط کاربری کاملاً شهودی
- طراحی و ساخت انیمیشن جهت استفاده در وب سایت
- سازگار با مرورگرهای وب پرطرفدار IE, Firefox, Chrome, Safari, Opera
- خروجی HTML, DHTML
- بدون نیاز به دانش کدنویسی
- تبدیل تصاویر به فیلم
- تبدیل عکس به AVI

mr_sayan بازدید : 131 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)
dream-up-hill

نیکولا دین که در شمال انگلستان در یک مدرسه معتبر به تدریس مشغول است با تقاضای مادر پیر و مریضش که دیگر توانایی اداره کردن فروشگاه دهکده را ندارد برای کمک به او شغلش را رها و به خانه بر میگردد، و هر روز برای گردش به روی تپه ای که منظره بسیار زیبایی دارد میرود ولی گویا دکتر کانر میشل پزشک جوان و ثروتمند دهکده هم مانند او به این تپه بسیار علاقه دارد و رویارویی دائم انها باعث خصومتشان میشود ولی کمکهای بسیار دکتر کانر به نیکولا و مادرش علیرغم خصومت ظاهریشان نهال عشق را در قلب نیکولا بارور میسازد و…

mr_sayan بازدید : 43 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود استایل

دانلود استایلهای آماده و مخصوص فتوشاپ Love Styles

اگر بدنبال استایلهای آماده فتوشاپ هستید توصیه می کنیم این مجموعه 25 تایی را دانلود کنید. این مجموعه استایلها بسیار زیبا و با موضوع عشق هستند. تمامی استایلهای این مجموعه با فرمت ASL و به همراه پیش نمایش هستند. هم اکنون می توانید این استایلها را از سایت speed download دانلود کنید.


mr_sayan بازدید : 60 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

برای این ساعت نرم افزار جالب و سرگرم کننده Funny Photo v1.0 را برای شما عزیزان آماده ی دریافت قرار داده ایم. شما توسط این نرم افزار می توانید چهره های خنده دار ایجاد کنید و بر روی تصاویر انواع تغییرات انجام دهید. این برنامه قابل نصب و استفاده در تمامی گوشی های دارای جاوا می باشد. هم اکنون می توانید این نرم افزار موبایل را از سایت  speed download دریافت نمایید.

 

FunnyPhoto

mr_sayan بازدید : 187 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

مدتیست که نسخه پنجم از بازی Crash Time5: Undercover ارائه شده و گروه معتبر RELOADED آنرا برای استفاده نامحدود کرک کرده است و سایت speed download آن را به اشتراک عموم گذاشته است. در نسخه قبلی این بازی کامپیوتر شما باید به دنبال سندیکای گانگستر، که اعضای آن در حال تلاش برای متوقف کردن پلیس و به دست آوردن کنترل بر شهر بودن میگشتید و آن ها را متوقف میکردید. در واقع این بازی ماشین نشان دهنده شخصیت های اصلی تلویزیونی همانند کبری 11, Shemer and Ben و ... می باشد.
سبک این بازی اکشن و ماشین سواری Racing است. گرافیکی بازی نسبت به نسخه قبلی بسیار خیره کننده تر شده طوری که سیستم مورد نیاز آن نسبت به Crash Time 4 دو برابر شده است. پلیس مخفی هستید که باید به دنبال اعضای سندیکا که در خیابان های کلن پراکنده هستند و به جرم خود ادامه میدهند بگردید. تلاش برای افشای قاچاقچیان در انتساب به مکان های مختلف، از جمله کوه ها، بزرگراه ها، مسیر مسابقه، استادیوم و ... از ماموریت های شما هستند. شما میتوانید ماشین خود را از بین 50 ماشین های موجود انتخاب کرده و به ماموریت خود بپردازید، کاربران دانلود رایگان میتوانند نسخه نهایی و معتبر بازی ماشین زمان تصادف 5 را بصورت مستقیم و با نهایت سرعت رایگان دریافت کنند.

بازی ماشین زمان تصادف 5: مخفی - Crash Time 5: Undercover

ویژگی های بازی کامپیوتر ماشین زمان تصادف

  • سوزاندن چرخ در بیش از 50 ماموریت
  • استفاده از سلاح ها و افزودنیهای پیشنهاد شده برای اولین بار: Spike Strips, EMP, Oil Cannon و ...
  • بازی در دو نقش پلیس و گانگستر
  • اثبات مهارت های خود در موقعیت ها: آلپ، اتوبان، ساحل، مسیر مسابقه، ورزشگاه
  • بازی کردن تا سقف 4 نفره با قابلیت تقسیم کردن صفحه نمایش
  • وجود بیش از 50 اتوموبیل

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: Windows XP/ Windows Vista/ Windows 7
  • رم: 2GB
  • پردازنده: Intel Core 2 Duo processor با 2GHz clock frequency
  • گرافیک: 512MB VRAM
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0c
mr_sayan بازدید : 52 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

Uniblue SpeedUpMyPC برنده جایزه نرم افزاری در زمینه نرم افزار های سیستمی و بهینه سازی سیستم است که تنها با چند کلیک بهینه سازی سیستم شما را تضمین میکند و سایت دانلود نرم افزار رایگان آن را به اشتراک گذاشته است. SpeedUpMyPC یک متخصص ویندوز است که میتواند فضای اشغال شده حافظه (رم) را آزاد کند، شناسایی و بهینه سازی اتصال اینترنت شما را انجام دهد و با جابه جا کردن منابع پردازنده به منظور بهبود عملکرد برای جلوگیری از سقوط ویندوز کمک کند. همچنین نرم افزار افزایش سرعت کامپیوتر دارای ابزاری برای مدیریت استارت آپ است که با کنترل برنامه های راه انداز در لود سریع ویندوز کمک میکند. با SpeedUpMyPC تمامی ترافیک های اینترنتی را کنترل کنید و بهترین تنظیمات را برای اینترنت خود انتخاب کنید تا با نهایت سرعت به گشت و گذار در اینترنت بپردازید، کوکی ها را بصورت خودکار پاک کنید، رم را بهینه سازی کنید و فایل های اضافی را پاک تا بتوانید از سقوط ویندوز خود جلوگیری کنید.

نرم افزار افزایش سرعت کامپیوتر - Uniblue SpeedUpMyPC 2013 5.3.4.1

ویژگی های نرم افزار افزایش سرعت سیستم

  • بهینه سازی سیستم تنها با یک کلیک
  • نهایت استفاده از قدرت پردازشگر و تقویت برنامه های کاربری برای سرعت فوق العاده
  • استفاده از دیسک Defrag قدرتمند که بسیار سریع تر و کارآمد تر نسبت به نسخه های استاندارد ساخته شده است
  • حذف برنامه هایی که بصورت خودکار در پس زمینه اجرا میشوند
  • نهایت امنیت در حذف داده های با خرد کردن فایل ها طوری که قابل بازیافت نباشند
  • حذف فایل های اضافی برای آزاد سازی فضای هارد دیسک
  • بهینه سازی تنظیمات اتصال اینترنت برای بهبود پهنای باند
  • اسکن خودکار سیستم، بررسی اجمالی سیستم و توصیه ها و میانبری در نوار وظیفه
  • بهینه سازی رم و آزاد سازی فضای اشغال شده آن
mr_sayan بازدید : 282 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

برای این ساعت نرم افزار کاربردی و فوق العاده کم حجم Toggle BT for MeeGo را برای شما عزیزان آماده ی دریافت قرار داده ایم. شما توسط این نرم افزار می توانید با یک کلیک و به سرعت بلوتوث گوشی خود را خاموش و یا روشن کنید. همچنین نرم افزار پس از نصب مانند تصویر زیر بر روی هوم اصلی قرار خواهد گرفت. هم اکنون می توانید این نرم افزار موبایل را از سایت دریافت نمایید.

 

togglebt

قابل اجرا بر روی گوشی های دارای سیستم عامل میگو meeGo :
نوکیا n9 , نوکیا n950 , ...

mr_sayan بازدید : 52 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (1)
نرم افزار File Manager HD (Tablet) فایل منیجر برای تبلت ها است. این فایل منیجر برای اندروید هانی کاب در سایز بزرگ و با کیفیت بسیار بالای HD ساخته شده است.
این فایل منیجر به شما این امکان را میدهد تا به راحتی فایلهای موجود در گوشی خود را مدیریت کنید و آنها را کپی, جا به جا, ..... کنید.
فایل منیجر مخصوص تبلت File Manager HD (Tablet)
mr_sayan بازدید : 84 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)
نرم افزار FastDic دیکشنری انگلیسی به فاری و بلعکس بسیار جدید که برای گوشی های اندروید ارائه شده است.
این دیکشنری بسیار عالی بدون کوچکترین پیچیدگی و بدون کوچکترین دردسری کلمات مورد نظر شما را از انگلیسی به فارسی و یا از فارسی به انگلیسی ترجمه میکند.
لازم به ذکر است این دیکشنری دارای بزگرترین دایره لغات در بین دیکشنریهای ارائه شده برای اندروید است.
دیکشنری فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی FastDic اندروید
mr_sayan بازدید : 49 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

سرانجام پس گذشت مدت ها گروه دانلود رایگان نسخه کرک شده و نهایی بازی فیفا FIFA 13 را که تنها رقیب اصلی سری بازی های معروف PES میباشد را برای عموم به اشتراک گذاشته است. بازی فیفا 13 محصول کمپانی EA بوده که توسط بخش EA Sport ساخته شده است، پیچیده ترین هوش مصنوعی را که به تا حال دیدید را میتوانید در بازی FIFA 13 تجربه کنید. کسب اطلاعات دقیق بازیکن برای تجزیه و تحلیل فضا و شکستن دفاع کمک میکند.
در بازی فوتبال فیفا 13 علاوه بر گرافیکی تر شدن بازی سبک دریبل ها بسیار واقعی و حرفه ای تر شده طوری که بازیکنی همانند مسی قادر به کنترل و دریبل 360 درجه توپ است. حمایت و پشتیبانی خط دفاع بسیار حرفه ای تر شده است. بازی دانلود FIFA 13 بصورت آزادنه طراحی شده و اختیار کامل توپ در زیر پاهای شماست، حتی در هنگام پاسکاری باید به هدایت کامل توجه کنید تا به هم تیمی مورد نظر برسد. میزان فشار در سرعت و قدرت پاس ها به وسیله میزان فشار دکمه شما بستگی دارد. علاوه بر ویژگی های توصیف شده در فیفا 13 به ضربه آزاد بسیار توجه شده طوری که هر بازیکن با یک استاتیک خاصی به توپ ضربه میزند.

دانلود بازی فیفا 13 - FIFA 13 FULL 2013

سیستم مورد نیاز جهت اجرای بازی

  • ویندوز: Windows XP/Vista/7
  • رم: حداقل 2GB
  • پردازنده: Intel Core 2 Duo 2.4GHz یا برابر آن AMD
  • گرافیک: 256MB (NVIDIA GEFORCE 8800 GT or ATI RADEON HD 2900)
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0c
  • فضای هارد: حدود 8GB
mr_sayan بازدید : 300 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود Important Call v2.2 - نرم افزار مدیریت تماس های ویژه

آیا تا به حال شده که بسیاری از تماس های ضروری خود را به دلیل اینکه گوشی خود را بر روی سایلنت گذاشته اید از دست داده باشید؟ یا به خاطر حضور در مکان های خاص مجبور به سایلنت کردن موبایل خود هستید ولی در همان حال منتظر دریافت یک تماس ضروری هستید؟ با برنامه Important Callشما می توانید لیست تماس های مهم خود را سفارشی کنید،

mr_sayan بازدید : 46 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)
گر شما هم ایده هایی در ذهن خود دارید که میخواهید آنها را نقاشی کنید بهتر اسن نرم افزار Adobe® Ideas را دانلود کنید و آن را بر روی دیوایس اندروید خود نصب کنید تا به راحتی تمام ایده های ذهن خلاق خود را در اندروید خود نقاشی کنید.
از ویژگی های این نرم افزار میتوان به طرح های آماده و استفاده از عکسهای گالری گوشی اشاره کرد.


ایده های خود را در اندروید پیاده کنید Adobe® Ideas
mr_sayan بازدید : 128 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

برای این ساعت بازی فوق العاده و شناخته شده فوتبال فیفا FIFA 2013 v.7.2 را برای شما عزیزان آماده دریافت قرار داده ایم. امیدواریم این بازی مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. هم اکنون می توانید این بازی موبایل را از سایت دریافت نمایید.

 

FIFA 2013

قابل نصب بر روی سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ و سیمبیان ۳ و سیمبیان آنا و سیمبیان بله :
۵۸۰۰,۵۵۳۰,N8,E7,C7,C6-01,N97,5230,5233,X6,c5-03,c6,5250 و ...

mr_sayan بازدید : 47 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

 

FlashGet نام آشنایی در نرم افزارهای مدیریت دانلود محسوب می شود که باتوجه به امکانات و قابلیت های بالایش به عنوان نرم افزاری رایگان و خارج از دردسرهای کرکینگ طرفداران زیادی دارد. این نرم افزار از نظر دانلود فایل ها همانند IDM پرسرعت عمل میکند که میتواند ۶ تا ۱۰ برابر سرعت دانلودتان را افزایش دهد. مسلما اگر از مدیریت دانلود مرورگرها استفاده میکنید ، FlashGet میتواند به راحتی لذت دانلود را برایتان فراهم کند. نصب ساده و آسان در کنار سازگاری با مرورگرهای مختلف FlashGet را به انتخاب خوبی بدل میکند. یکی از قابلیت های خوب این نرم افزار زمانی مشخص می شود که کاربر با کپی کردن لینک دانلود پنجره کوچکی باز می شود تا دانلود سریع را برای کاربر فراهم میکند. جدا کردن فایل های فشرده ، ویدویی و موزیک و تورنت نیز نوعی دسته بندی محسوب می شود که کاربر میتواند به تفکیک فایل های دانلود شده خود را بررسی کند. استفاده حداکثری از حجم پهنای باند و همچنین تنظیم اینکه چه تعداد لینک همزمان دانلود شوند و خاموش شدن سیستم بعد از اتمام تمامی دانلودها نیز از دیگر قابلیت های فلش گت می باشد. پشتیبانی از قابلیت Resume لینک ها و تنظیمات پروکسی نیز از امکانات جانبی نرم افزار محسوب می شود.

 

Flashget دانلود سریع و بی دردسر FlashGet 3.7.0.1203

mr_sayan بازدید : 48 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

برای این ساعت بازی فوق العاده زیبای اکشن FRONTLINE COMMANDO را برای شما عزیزان آماده دریافت قرار داده ایم. این بازی دارای گرافیک بسیار بالا و دارای مراحل زیبایی می باشد. امیدواریم این بازی مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. هم اکنون می توانید این بازی موبایل را از سایت دریافت نمایید.

 

frontline commando

قابل اجرا بر روی آندروید 2.1 به بالا

mr_sayan بازدید : 35 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود Ice Age Continental Drift 2012 BluRay انیمیشن عصر یخبندان 4 دوبله فارسی

| دانلود انیمیشن Ice Age Continental Drift 2012 BluRay دوبله شده - کیفیت 1080p |
| همراه با لینک کمکی RapidShare |

| برای اولین بار در میان سایت های ایرانی |


ژانر : انیمیشن | کمدی | خانوادگی | ماجراجویی

کیفیت 1080p HD
فرمت : mkv
اطلاعات کامل: IMDB
امتیاز : 6.7 از 10
خلاصه داستان :
سنجاب بازیگوش میوه مورد علاقه اش را به زمین میکوبد و زمین ترک برمیدارد و قاره های از هم جدا میشوند. این پیچش قاره ای باعث میشود مندی که ماموت اصلی داستان هست همراه با دوستانش سید و دیگو از همسرش الی و دختر کوچولوش پیچز جدا شوند! حالا مندی و دوستاش روی یک تکه یخ بزرگ سوار میشن و در دریاها ماجراجویی میکنند تا به قاره ای که الی در ان قرار دارد برسند اما این جاست که آنها اسیر یک گروه دزدان دریایی میشنود و...
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
mr_sayan بازدید : 62 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

برای این ساعت نرم افزار کاربردی CallMaster v3.2.06 را برای شما عزیزان آماده ی دریافت قرار داده ایم. شما توسط این نرم افزار می‌توانید مدیریت کاملی را برروی تماس های ورودری و خروجی و اس ام اس‌های خود داشته باشید و به ویرایش حذف یا اضافه کردن لیست این تماس‌ها بپردازید. این نرم افزار قابل نصب و استفاده در گوشی های نوکیا دارای سیمبیان سری 60 ورژن 5 و سیمبیان 3 می باشد. هم اکنون می توانید این نرم افزار موبایل را از سایت دریافت نمایید.

 

CallMaster

قابل اجرا بر روی گوشی های سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ و سیمبیان ^۳ :
۵۸۰۰|۵۵۳۰|۵۷۳۰|c6|n97|x6|c7|n8|x7|و ...

mr_sayan بازدید : 33 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

نسخه تجاری اینترنت سکوریتی ای وی جی AVG Internet Security Business Edition 2013 مجموعه ای از برنامه های امنیتی برای محافظت از کامپیوتر خود در برابر اشیاء خطرناک و تهدیدات شبکه است که سایت دانلود نرم افزار رایگان AVG 2013 را به اشتراک عموم می گذارد. ای‌وی‌جی توسط شرکت AVG Technologies که یک شرکت خصوصی در کشور جمهوری چک می‌باشد تولید می‌گردد. این شرکت در سال ۱۹۹۱ توسط Jan Gritzbach تأسیس گردیده است. در اوایل سپتامبر ۲۰۰۵ بخش زیادی از این شرکت توسط اینتل خریداری گردید. هم اکنون این کمپانی یکی از معروف ترین کمپانی ها در زمینه ارائه نرم افزار امنیتی است.
آنتی ویروس AVG 2013 شامل یک مجموعه گسترده ای از ویژگی های: آنتی ویروس، ضد rootkit، فایروال، محافظت از ایمیل و اطلاعات شخصی، اسکنر لینک وب ها. بلوک ویروس ها، تروجان ها، کرم ها، جاسوس افزارها، و دیوار آتش برای محافظت در برابر حملات شبکه است. هنگامی که شما از نسخه AVG Internet Security Business Edition استفاده میکنید لازم به نگرانی در مورد سرقت هویت، هرزنامه و یا ویروس و ... نباشید چراکه AVG از سیستم شما در برابر پیچیده ترین تهدیدات محافظت میکند و به شما کمک میکند تا براحتی فایل های خود را به اشتراک بگذارید، بازی کنید و یا با خیال آسوده و با نهایت امنیت به تماشای فیلم بپردازید. بخش AVG LinkScanner این نرم افزار تمامی پیوند ها و سایت های مخرب را بصورت خودکار شناسایی میکند و از ورود شما به آن ها جلوگیری میکند. همچنین پشتیبانی از شبکه های اجتماعی همانند فیسبوک و ... برای برقراری امنیت از ویژگی های این بسته امنیتی است.

آنتی ویروس ای وی جی 2013 - AVG Internet Security Business Edition 2013 13.0.2740 Build 5822 Final

mr_sayan بازدید : 43 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

برای این ساعت نرم افزار کاربردی و جالب Tap2Screen v1.3 را برای شما عزیزان آماده ی دریافت قرار داده ایم. شما توسط این نرم افزار می توانید عکسی با کیفیت زیاد از صفحه نمایش گوشی موبایل خود داشته باشید. این نرم افزار قابل نصب و استفاده در گوشی های نوکیا دارای سیمبیان سری 60 ورژن 5 و سیمبیان 3 می باشد. هم اکنون می توانید این نرم افزار موبایل را از سایت دریافت نمایید.

 

Tap2Screen

قابل اجرا بر روی گوشی های سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ و سیمبیان ^۳ :
۵۸۰۰|۵۵۳۰|۵۷۳۰|c6|n97|x6|c7|n8|x7|و ...

mr_sayan بازدید : 26 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

mIRC برگرفته از Internet Relay Chat نام مسنجری محبوب برای چت کردن و برقراری ارتباط بصورت اینترنتی میباشد که سایت دانلود رایگان یکی از طرفداران و به اشتراک گذارندگان این سرویس دهنده محبوب و قدیمی می باشد. چت کلاینت استفاده شده توسط میلیون ها نفر از مردم، و هزاران نفر از سازمان ها، برای برقراری ارتباط، به اشتراک گذاری، بازی و کار با یکدیگر در شبکه های IRC در سراسر جهان است. IRC بیش از یک دهه به کاربران خود خدمت میکند طوری که در کشورهای اروپایی و خارجی بیشتر از این نرم افزار برای برقرار ارتباط استفاده میکنند چرا که نرم افزار mIRC 7 تابع هیچ شرکت و یا کمپانی مثل یاهو مسنجر نیست. رابط کاربری آسان، پشتیبانی از ویرایش و تنظیم لیست دوستان، انتقال فایل، قابلیت اتصال به چند سرور، IPv6، رمزگذاری SSL، پشتیبانی از پروکسی، پشتیبانی از متون UTF-8، اطلاعیه ها و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشند.

سرویس دهنده چت آی‌آرسی - mIRC 7.27

mr_sayan بازدید : 49 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

مجموعه ی 2 تم زيبا و با گرافیک بالا را برای گوشی های سیمبیان نوکیا سری 60 ورژن 5 را آماده کرده ایم که قابل استفاده در گوشی های جدید نوکیا از قبیل نوکیا 5800-5235-5530-5230-N97 هستند. هم اکنون می توانید این تم نوکیا را از سایت دریافت نمایید.

 

Nokia Theme

قابل استفاده برای نوکیا سری 60 ورژن 5 :

5800 XM, 5800 Navigation, 5230 XM, 5530 XM, N97, N97 Mini,X6

 

mr_sayan بازدید : 47 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

از گوشی های خود همانند یک مینی PC محافظت کنید. آنتی ویروس کسپراسکی موبایل های اندرویدی با محافظت آنی در برابر ویروس ها، اسپم ها، برنامه های مخرب و تماس های ناخواسته و اس ام اس متون میتواند نیاز امنیتی گوشی شما را برطرف کند. آنتی ویروس کسپراسکی اندروید تمامی اپلیکیشن های دانلود شده شما را چک میکند و همچنین ویژگی حفظ حریم خصوصی این نرم افزار اجازه دسترسی به مخاطبین را محدود میکند. از قابلیت های دیگر Android Kaspersky Mobile Security دارا بودن ضدسرقت آن است که در مواقع سرقت دزدی به شما مسیر را از طریق نقشه گوگل نشان میدهد حتی در مواقعی که سیم کارت عوض شده باشد. اگر به دنبال یک آنتی ویروس قوی و کامل برای پلتفورم اندروید خود هستید پیشنهاد میکنیم آخرین نسخه Kaspersky Mobile Security را در سایت دانلود از دست ندهید.

آنتی ویروس کسپراسکی موبایل اندروید - Kaspersky Mobile Security 9.10.129 Android App

mr_sayan بازدید : 76 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

برای این ساعت نرم افزار کاربردی و فوق العاده زیبای Voyager Home Screen را برای شما عزیزان آماده ی دریافت قرار داده ایم. این نرم افزار با انعطاف پذیری بسیار زیادی که دارد شما را یکنواختی در می آورد.از ویژگی‌های این نرم افزار میتوان به تغییر مکان و موقعیت منو‌ها با قابلیت Flicking(مانند آیفون),حذف راحت و سریع آیکون‌ها,دسترسی آسان به برنامه‌ها,..اشاره کرد. همچنین این برنامه منوهای گوشی موبایل شما را مانند گوشی های دارای سیستم عامل آندروید برنامه های شما را در صفحه بندی زیبا و خاصی قرار می دهد و مانند گوشی های آیفون می توانید از گوشی خود لذت ببرید. این نرم افزار قابل نصب و استفاده در گوشی های نوکیا دارای سیمبیان سری 60 ورژن 5 می باشد. هم اکنون می توانید این نرم افزار موبایل را از سایت دریافت نمایید.

 

devdiagapp

قابل نصب بر روی سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ مانند:
۵۸۰۰,۵۵۳۰,N97,5230,5233,X6,c5-03,c6,5250 و ...

mr_sayan بازدید : 37 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

M File Anti-Copy یک برنامه کاربردی است که می تواند امنیت کامپیوتر شما را برای جلوگیری از انجام اقداماتی مانند اجرا، کپی، تغییر نام یا حذف فایل ها و پوشه ها، تضمین کند. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان بوده و در آن شما می توانید به عنوان مثال قوانینی را برای جلوگیری از کپی نمودن فایل های خاص یا تمام فایل ها، پوشه ها، درایوها و … ایجاد کنید. در واقع با فعال نمودن گزینه anti-copy موجود در این نرم افزار مبتکرانه می توانید راه کپی شدن فایل ها و پوشه ها را در مقابل سرقت اطلاعات از روی سیستم خود مسدود کنید.علاوه بر ویژگی ذکر شده M File Anti-Copy دارای گزینه های دیگری نظیر anti-delete و anti-run، قطع دسترسی فلش های USB روی سیستم، قفل نمودن مدخل های رجیستری، قفل نمودن اجرای Task Manager, Command Prompt، غیر فعال کردن متد drag & drop، غیر فعال نمودن گزینه "Send To" در منو، جلوگیری از رایت سی دی، آپلود فایل و ضمیمه نمودن فایلی به ایمیل و حتی جلوگیری از فرمت نمودن درایو های هارد می باشد.هم اکنون این نرم افزار را می توانید از سایت ، دریافت نمایید. 

 

M File Anti Copy v5.5 قفل گذاري بر روي عمليات كپي ، اجرا و حذف فايل ها با M File Anti Copy v5.5

mr_sayan بازدید : 43 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

در این ساعت از سایت دانلود رایگان نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین: جنگ ستارگان را برای پلتفورم های آیفون، آیپاد تاچ و آیپد در نظر گرفتیم. بازی Angry Birds Star Wars iPhone کاملا جذاب و پرطرفدار بوده و محصول کمپانی Rovio می باشد. بازی آیفون پرندگان خشمگین جنگ ستارگان در واقع ادامه بازی نسخه قبلی یعنی فضا میباشد که وقایع و رویداد های آن را دنبال میکند. هنوز هم پرندگان خشمگین در فضا زندگی میکنند، در این مدت توانسته اند باری دیگر گارد امپراطوری خوک های بد را مورد هدف قرار دهند و نابود کنند. در این قسمت از بازی پرندگان خشمگین با موجودات فضایی یکی شده و با دستیابی به سلاح های مخفی خوک های بد به جنگ با آن ها میپردازند. شخصیت های جدیدی به بازی اضافه شده اند که میتوانند تنوعی در روند بازی ایجاد کنند. به پرندگان خشمگین کمک کنید تا به پیروزی برسند و بار دیگر هم خوک ها را شکست دهند.

بازی آیفون پرندگان خشمگین جنگ ستارگان - Angry Birds Star Wars 1.0.0 iPhone iPod Touch iPad

پرندگان خشمگین جنگ ستارگان قابل اجرا در iOS های

  • iPhone 3GS
  • iPhone 4
  • iPhone 4S
  • iPhone 5
  • iPod touch (3rd generation)
  • iPod touch (4th generation)
  • iPod touch (5th generation)
  • iPad
  • Requires iOS 4.3 به بالا
  • این اپلیکشن برای آیفون 5 بهینه شده است
mr_sayan بازدید : 79 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

سایت دانلود رایگان با گذاشتن نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین: جنگ ستارگان برای گوشی های اندروید و تبلت، آرشیو این سری از بازی Angry Birds Star Wars برای پلتفرم های مختلف را کامل کرد. بازی Angry Birds Star Wars Android کاملا جذاب و پرطرفدار بوده و محصول کمپانی Rovio می باشد. جنگ ستارگان پرندگان خشمگین در واقع ادامه بازی نسخه قبلی یعنی فضا می باشد که وقایع و رویداد های آن را دنبال میکند. هنوز هم پرندگان خشمگین در فضا زندگی میکنند، در این مدت توانسته اند باری دیگر گارد امپراطوری خوک های بد را مورد هدف قرار دهند و نابود کنند.
در این قسمت از بازی اندروید پرندگان خشمگین جنگ ستارگان با موجودات فضایی یکی شده و با دستیابی به سلاح های مخفی خوک های بد به جنگ با آن ها می پردازند. شخصیت های جدیدی به بازی اضافه شده اند که میتوانند تنوعی در روند بازی ایجاد کنند. به پرندگان خشمگین کمک کنید تا به پیروزی برسند و بار دیگر هم خوک ها راشکست دهند. سایت دانلود رایگان این بازی را برای گوشی های با سیستم عامل اندروید ۲٫۲ و بالاتر و به صورت HD برای تبلت اندروید به اشتراک عموم گذاشته است.

بازی اندروید پرندگان خشمگین جنگ ستارگان - Angry Birds Star Wars 1.0.1 Android Game

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 286
  • بازدید سال : 1,462
  • بازدید کلی : 17,099
  • آپلود سنتر